LAWAK-LAWAK: Aman Dah Ada Buah Hati ke Belum?

10:00 AM

Di suatu petang yang damai....kelihatan anak beranak bersanti di buaian halaman rumah nya...


Mama: Aman....mama nak tanya satu benda kat kamu ni...

Aman: Pe dia ma...serius benar bunyi nyer..

Mama: Serius la jgk...hehehe...Erm kamu ni dah de buah ati belum...hehhe..bkn pe..mama tgk kamu ni ..umo dah matang...tapi tak jugak kawin2...

Aman: Erm buah hati eak ma...erm..camni...sebenarnya Aman memamg dah lame nk gtau mama tentang buah hati Aman ni...tpi timing tk bpe nk ok lagi...skunk dah ok kot...heheh

Mama: Ha...elok la tu..bile nak bwk jmpe mama...tk sbr rse nyer...

Aman: Jangan teruja dlu..Aman nk bg suprise kat mama..hehe...tpi esok bile Aman bwk buah hati Aman tu..Mama kene teka dlu..

Mama: Teka??...teka pe lak Aman....

Aman:...Hehe..Aman akan bwk 3 org perempuan...then mama teka mne satu Aman punye buah hati...

Mama: Macam2 la ko ni...ok lah..

Keesokkannya harinya..seperti dijanjikan..Aman membwa 3 org perempuan menemui Mamanya...mrk berborak-borak di sofa ruang tamu...Setelah 2 jam berlalu...

Aman: Ma...dah dapat teka ke..mne yg jd buah hati Aman...

Mama: Dah..alah senang je...

Aman: Siapa??..

Mama: Yang berambut perang duduk di tengah2 diantara mereka bertiga...

Aman: Ehhhh..mane mama tau...pandai la mama ni...pahami kehendak Aman..tpi macam mana mama tau ye?

Mama: Sebab yang itu paling mama tk suke..

Aman:????

Luv Ya
-Eeqa-

*Sebarang komen boleh tinggal di ruang di bawah. Jangan lupa follow blog saya untuk dapatkan maklumat dan tip2 menarik.

No comments:

Powered by Blogger.